walkingmom en son KPSS ye 2012 de girmiştim bu sene heves ettim başvurdum ilk oturuma girdiğimde zaten hamileliğimin son zamanlarıydı baya zorlanmıştım sonra iptal edildi yeni sınav da doğumumdan 2 gün sonraydı giremedim. Kısacası 10 yıl sonra sınava gireyim dedim o da iptal oldu. Bu sene de girmek istiyorum bakalım minik yaramazdan fırsat olursa çalışmayıda düşünüyorum