Kızlar merhaba
Bebeğim 10 aylık tek göğüs emziriyorum ama yetmediğini düşünüyorum ek gıda da alan bi çocuk değil geceleri bi kere sma mama vereyim diyorum normalde gece emzirmeye kalkardım ama 12-1 gibi emziriyorum saba uyanana kadar emziriyorum artık böyle yapanlar var mı