Beyza3446 Sahrabalam Merhaba o gaz konusu o kadar kötü ki ben çok çektim canı sağolsun yavrumun. Ama tek çözüm olan mama bize Aptamil conformil oldu Allah bin kere razı olsun dedik çok rahatladı 3 aydan sonra normal Aptamil geçtik şuna iyi kesinlikle tavsiye ederim Tadi biraz acımsı ama bebek reddetmez sanmıyorum
AhsenAhsen Sahrabalam sma comfort gaz yapmıyor. Sma optipro kullanıyorsanız gaz yapar. Bir de bebekten bebeğe değişiyor inanınki hangi mamanın gaz kabızlık yapıp yapmayacağı . Ancak deneye deneye bulacaksınız.
Edis07 Sahrabalam sma, bebelac, bebelac gold, simdide evolvia. Hepsini kullandik ve hepsi yapiyor. Hic gazi eksik olmuyor bebegimin. Ama en iyisi bi tik az yapani hangisi dersen bebelak gold derim. O yine daha iyi digerlerine gore
Boncukkizim Sahrabalam bebelac gold deneyin. Ben de sma comfort kullanıyordum çok kabızlık yaptı onu bıraktım bebelac golda geçtik şimdi çok memnunuz
Zelalyng Sahrabalam zinco gaz damlaso kullanın zaten hangi mamayı kullansanız gaz yapacak benim bebeğimin aşırı gazı var bi tek zinco rahatlattı
AhsenAhsen Sahrabalam Optipro gaz yapıyor. Sma alırsanız comfortunu alın. Hipp iyi gelir inşallah. Hipp ilk başlarda iyi geliyordu bize sonra kabız oldu bebeğim Sma comforta geçtik
Asyalin Sahrabalam golden goat şiddetle tavsiye ederim kabızlık gaz yapmadı kilo aldırımıda iyi kendim araştırıp doktoruma sormuştum doktorumda onayladı aptamil vs mamalardan daha iyi dedi
Aslisiydan1 cutiebun_ aynen bebelac goldda yapmiyo aptamil in normali yapiyo ama cömert veya pronesyo alin
Yamans_mom Bence bu mama konusu bebekten bebege degisiyor. Sezeryan dogum yaptigim icin sutum ilk zamanlar cok az geldiginden mecbur mama takviyesi yaptik aptamil vermistik bebek gazdan mahvoldu akabinde Sma confort basladik hala devam ediyoruz cok sukur gaz sorunu ortadan kalkti.