10 yıl önce bir doktora gitmiştim memnunda kalmıştım aslında cebeci tıp fakültesinde ama adını hatırlamıyorum maalesef. Şimdi gidecek olsam Beyhan BUDAK diye bir doktor var, youtube kanalı var ona giderim herhalde. Videoları bile bana inanılmaz iyi geliyor. Seansları nasıldır bilmiyorum ama.