Zynp-Mthan İyi akşamalr hanımlar . Buhar makinası kullananlar hangi markayı kullanıyorsunuz nerden aldınız ne kadara , memnunmusunuz fikir verirseniz çok sevinirim hemen alacağım bende 🙏🏻
Efesmommy Merhaba, ben nexus markasını aldım baya memnunum. Hem sessiz, hem taşımak için pratik. Fiyatı biraz yüksek ama uzun süre kullanacağımız için değer diye düşünüyorum.