asyanin_annesi35 Aralık sonu eşimin doğum günü bebem aşağı yukarı 4. Ayını bitirip beşinci aya giriyor değişik doğum günü hediyesi önerilere açığım 🌸
joyfulmom asyanin_annesi35 ben eşime kızımızin ilk saçından tesbih ve anahtarlık yaptırdım 😊 çok hoşuna gitti güzel ve anlamli oldu
Lolik asyanin_annesi35 fanatik taraftarı olduğu bir takım varsa formasını alabilirsiniz , ben en son krampon aldım sürekli halısahaya gidiyor ve kramponları çok kötü olmuştu bahaneyle yenilemiş olduk
OptimusPrime asyanin_annesi35 Ben kehribar tesbih aldım. Gümüş boncuklarla iki çocuğumuzun ismivyaziyor. Tesbih ucunda da, baş harflerimizi koydurdum.
DenizSayerr asyanin_annesi35 Ayy benimde eşimin aralığın 24 ünde doğum günü geçen sene çok güzel kutladım hediyeler süslemeler hamileliğimide doğum gününde öğrenmiştik bu yıl emekleyen yeni yeni yürüyen bebeyle naparım bilemiyorum hediyeyide düşenemiyorum 😕 basit şeyleri aldım hep
DenizSayerr asyanin_annesi35 valla canım bilemiyorum ki ayakkabı aldım parfüm aldım gömlek aldım mont aldım daha ne alayım bişey aklıma gelmiyor saat desen çok var ihtiyacı olan bişey alıcam sanırım