momyandbaby al bendende okadar.. kucak istiyor, üstelik oturmamızada müsade etmiyor.. gezdirin beni diye bas bas bağırıyor.. doğdu doğalı böyle, kucağa alıştırmışsın diyorlar.. halbuki hic de alıştırmadım.. belim ayrı kollarım ayrı kopuyor.. agliyorum ağrıdan.. 3 ayını doldurduktan sonra az da olsa oyun halısında veya anakıcağında durmaya başladı.. insallah yavas yavas düzelir.. gece uykusunada birlikte yatağa yatıp uyutabiliyordum, artık kucakta sallanmak istiyor.. öyle uyutuyorum.. geçe uyandığındada aynı. Bugün baya zor bi geçeydi mesela… hic uyanmazdı geceleri, bu gece 4-5 defa uyandı, kucakta sallayarak uyutabildim sadece.. kucakta kucak..
sabir diliryorum hepimize..