Assyaissa bakın benim kızım bir aylıkken aynısını yapıyordu çok acıktığı için memeyi tutmuyordu, şöyle bir çözüm buldum kaşıkla yahut biberonla azıcık 15 ml gibi sütümü yahut mamayı veriyorum açlığı bastırıyor sakinleşiyor biraz sonra mememi çok rahat tutuyordu birde öyle deneyin. Doktoruma söylediğimde de doğru bebekler çok açken sinirli oluyor i yüzden memeyle kavga ediyor emmiyor demişti.