4242g bebeğiniz kabız değildir muhtemelen. Anne sütü alıyor ise 10 güne kadar yapmaması çok normaldir. 20 günlük bir bebekte artık sindirim sistemi oluşmaya başladığı için bağırsaklarında gaz sıkışması başlamış olabilir. Gaz sancısıda bebeği huzursuz eder. Eğer doktorunuz kabızlık teşhisi koymadıysa herhangi birley kullanmayınız. Gaz problemi var ise probiyotik kullanabilirsiniz bebeğinize.