Dün post açmıştım bebekle gezmek diye yorum yapan annelere teşekkür ederim, bugün cesaretimi topladım eşim ve kızımla avm’ye gidip alışveriş yaptık yemek yedik kahve bile içtik siz düşünün 😅 hayatı zorlaştıran biz insanlarız yani benmişim 😃Korkulacak kadar değilmiş, bebeğim çoğunlukla etrafı izledi ve uyudu 1 kere emzirmem yeterli oldu oda bebek bakım odası var zaten emzirip çıktım gayet rahat oldu çok şükür 🥰 Diyeceğim o ki korkmayın eve hapsetmeyin kendinizi çıkın çıkarttırın dışarı 😅❣️❣️