Aynen canım beni doktorum da öyle dedi 5 gün kaka yapmamıştı götürdüm 10 güne kadar normal dedi ama çok huysuz olduğu için lahman verdi rahatladı sonra 2 günde bir büyüdükçe hergün falan oldu sıkıntı yapma bende neler denedim kayısı kaynattım neler ettim olmadı aşırı huysuzluk varsa ve sadece ondan olduğuna eminsen doktoruna git o seni yönlendirecekdir @melekbuse22