kubraF Benim de kızım 4 oğlum 1 yaşında. Aynı duyguları ben de halen yaşıyorum. Kızımla daha çok vakit geçirmek istiyorum ama diğeri de küçük olduğu için bana ihtiyaç duyuyor. Çözümü küçüğü aileden birine bırakıp kızımla vakit geçirerek , onu arkadaslarıyla sosyal ortamlara götürerek çözdük gibi. Sürekli sarılıyoruz. Çok şükür kıskançlık yok ayırmadığımızın farkında. Ama aile büyükleri maalesef bu özenle yaklaşamıyorlar.