Sekeranne4 Kızlar gözlerinin ıcı beyaz kısmı sarımsı gıbı ten rengıde bıraz sarıya yakın doktora gıtmıstı anemı den şüphelenmıs kansızlıkta varmıs tekrar gıdıcek randevu aldı yasayan varmı yakını falan tedavısı varmu bunun
1prens1prensess Sekeranne4 ben 10 yaşımda yaşamıştım sarılık olarak adlandırmıştı doktor oda benim annem habatit b hastasıydı ondan kaynaklı oluştuğuu söylwmişlerdi ama ciddi bişey değil di 2 gün hastanede yatıp serum yemiştim hatırladığım kadarıyla
[silindi] Sekeranne4 şu an ben öyleyim gözlerim sapsarı 10 günde bir adet oluyorum ben kansızlıktan şüphelendim ve yarın hastaneye gideceğim 😔
Masmeh Gözün beyaz kısmının tamamı mı yoksa sadece dıştan görünen yeri mi?Yani göz kapaklarının altında kalan kısımda sarı olunca sarılık kansızlık deniliyor.Diğer türlüsünde güneşten kaynaklı alerjik deniliyor.Her ikisini de yaşadım ondan biliyorum.