norsiit Arkadaşlar merhaba, 3 aylık kızıma dün ilk doz rotavirüs aşısı yaptırdık. Bugün 4 kez kakasını yaptı ve 3. kakasında çok az, son kakasını sulu yeşil yaptı. Doktorumuzu aradım ve takip etmemi 5-6 iyi geçerse hastaneye götürmemi belirtti. Rotavirüs aşısı yaptırıp başına böyle bir şey gelen varmı, endişe edecek bir durum mu?
YavruKartal norsiit Perşembe günü olduk bizde aşımızı. Doktorumuz kakası yeşil olabilir korkma dedi. 1-2 kere kakasında hafif yeşillik vardı sonra geçti.