Kızlar bebeğim 4 ay 9 günlük sadece ağlıyor başka hicbirsey yapmıyor akşama kadar ağlıyor hicbirsyle oyalanmiyor ne yapsam bakmıyor cingirak kucakta gezdirme oynatma hersey deniyorum sadece ağlıyor mama yemiyor uyumuyor sürekli huysuz ne oluyor anlamıyorum zorla kaşıkla karnını doyuruyorum 5 dk tek uyuyor ne yapacağı mi şaşırdım psikolojim alt üst oldu 😔