Lulemom benim ki 3 kademeli. Buhar çok yüksek çıkıyorsa ocağın altını kısıyorum. Zaten sebzeler 1.kademede, kuru fasülye nohut gibi şeyler 2.kademede ve et gibi şeyler 3.kademede pişiriyorum. Et pişirsen bile atını kısıp saate bakıp ten miktarına göre ortalama 30-40dk pişiriyorum. En son piştikten sonra yavaş yavaş kademe düşürüp Buhara indiriyorum