Kızlar bebeğim 2 aylık burnu ve genzi aşırı tıkalı serum fizyolojik ile sürekli temizliyorum ama bir türlü tıkanılklıktan ve balgamdan kurtulamıyoruz . Aşırı öksürük var doktora gittik buhar verdiler röntgen çektiler röntgen temiz çıktı klamer şurup verdi bugün 3. Günümüz antibiyotik 7 günde anca etki ediyor biliyorum ama öksürüğüne dayanamıyorum 🥺 Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🤲 Geceleri daha da çok artıyor öksürüğü sesi de kısıldı. Beslenmesinde bir sıkıntı yok çok şükür ama öksürük uyutmuyor. Ne yapmam gerek lütfen yardımcı olur musunuz 😌