Merov bende aynen sizin gibiydim. Evet söylemesi kolay gibi gözüküyor, ama gerçekten geçiyor. Önümüzdeki ay 1 yaşı oluyor zaman nasıl geldi nasıl geçti inan bilmiyor insan. Her şey çok güzel olucak, sen mükemmel bir annesin sakın unutma ❤️🌹 bebişini sımsıkı sar, kokla. Burda ben de böyle post açmıştım, bir arkadaş bana, çok çabuk büyüyorlar, kimin çocuğu bebek kaldı ki? Demişti. Çok iyi moral okmuştu.. inşAllah sen de atlatıcaksın bu zorluğu. Ama ennnn güzel zorluk ❤️🥰😘