Derininannesi merhabalar. Bebeğimde hemen her bebekte olduğu gibi gaz sorunu var. Bitkisel ilaçlar alarak gaz problemini gidermeye çalıştık. Doktor tavsiyesiyle Evolvia AC mama aldık. Daha önce Hipp, Sma,Evolvia normal olanı kullandık. Evolvia AC denediğimiz mamalar içinde kokusu en kötü olanı ve tadı da kötü. Doktor bize inek sütü alerjisi olabilir diye bana süt ütünleri yeme yedi. Yemiyorum ama gaz geçmedi. Biz de keçi sütünden olduğu için golden goat’ı iki gündür deniyoruz. Bence tadı çok güzel. Ve iki gündür gaz nedeniyle geceleri ağlamadı. Belki tesadüftür. İnşallah değildir. Evet pahalı bir mama ama gaz nedeniyle ağlamasında almaya razıyım. Ayrıca kusma olayı hiç olmadı. Tortu da görmedim. Sadece çalkaladığımda köpürme oluyor. Ama bebeğim sevdi.