Kızım 25 aylık. Konuşuyor kendini ifade edebiliyor. Şu anki sorunumuz kızım dışarıda aşırı huysuz. Elimi tutma bana dokunma ağlıyor nedensiz olarak. Tüm hayvanları sevmek ve bırakmamak istiyor. Ya kediler çiziyor ya da sahipleri alıp götürdüğü için ağlama krizi oluyor. Sonunda kesin olarak ağlıyor. Aynı şey çocuklar için de geçerli. Her çocukla oynamak istiyor. Çocuklar ya vuruyor ya da aileleri aşıyor bu şekilde sonu her şekilde ağlama krizi ve asla susmuyor. Yani 1 saat dışarıdaysak 50 dksı kriz. Ne evde durmak ne de dışarıda durmak istemiyorum artık o kadar bunaldım. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Aynı durumu yaşayan anneler var mı? Yardım edin lütfen