Edis07 Hanimlar sabah post actim ama hic kimse cvp veren olmadi. 4 aylik bebegim var. Kafasinin sag tarafinin onunde kucuk ceviz kadar bi hafif siskinlik var. Endiselenmem gereken bi durum varmi? Sizin bebeklerinde kafasinda oyle dengesizlik varmi?
Deletedmom_123 Edis07 kulak arkası üstü yani kafatasından bahsediyorsan normal benimkinde de var lenfler şişebiliyormış ama boyunda falan olması tehlikeli
Mevludeomerali Edis07 canim benim bebegimin kafasinin arka sag ve solunda kucuk sislikler vardi hemen doktora goturdum yag bezesi zamanla gecer dedi kucuk oglumunda boynunda oldu hala gecmedi ama o sen yinede doktora gotur bi icin rahat etsin
Edis07 Deletedmom_123 kulaginin izasinda kafasinin ustunde. Sanki diger tarafda ayni hani kafanin onunde bi sislik olurya herkesde ama sanki sol tarafininki biraz daha sis gibi. Dr kontrollerinde her yerini kontrol ediyor dr ama bisey demdi bu sefer soylemem lazim doktoruna. 2 3 gune gidecez dr
Edis07 allahimsabirver yok yere hic dusmedi sadece arada sirada kucagima aldigimda kafasini hareket ettirirken ceneme veya yuzume vuruyor
Edis07 Mevludeomerali evet gittik canim dun. Cok sukur normal dedi. Bana oyle geliyormus. Hani kafamizin onunde kenarlarda 2tane yukseklik varya bi tarafini sac kapatmis ama bi tarafi acik kaldigi icin o bana sis geliyormus😇