gizem19_ bebegim 5,5 aylik bu zamana kadar hic tv acmadim kendim de pek sevmezdim izlemeyi zaten. Gecen gun esim dedi ki bakalim ne yapacak, kahvalti sofrasindaydik.. Eli kolu bir saniye durmayan, devamli oyun ilgi isteyen, yemek bile yedirmeyen bebek soluksuz televizyona bakti, sabit bir sekilde dakikalarca mama sandalyesinde oturdu Ve biz kahvaltiyi bitirene kadar hic sesini cikarmadi. O gunden sonra bir kez daha tv acmamakla cok dogru bir karar aldigimin farkina vardim. Cocuk resmen dunyayla baglantisini kesti, sesimize bile tepki vermez oldu. Bu kadar kisa surede Boyle hipnoz Eden bir sey ileride ne gibi sonuclar dogurur bilinmez. Evet gun icinde beni cok yoruyor, o kucagimda ben Tek elimle dunyanin isini yapiyorum belim agriyor kolum tutuluyor ona ragmen tekrar emin oldum tv izletmem. Tabii herkesin kendi tercihi, evet cok buyuk rahatlik gibi duruyor karsisinda saatlerce durur biz de isimiz yapariz ama onun o halini gorunce cok tedirgin oldum.