masterana0 kırmızı biberleri az suda haşladım, buharda da haşlayabilirsin. Kabuğunu soydum, iç kısmını çıkardım çekirdeklerini vs. Robottan geçirdim, ben yine de biraz daha kaynattım ama öyle de kullanan var. Bir de içine biraz zeytinyağı ekledim, buz kalıplarına koydum.
Kabuğunu soymadan yapan da var ama benim kızım pişik oluyor biberi kabuklu yiyince, o yüzden soydum.