Selam kızlar oğlum 2 gündür öksürüyordu dün çocuk doktoruna gittim antibiyotik verdi ama ateşi sürekli yüksek çıkıuordu düşüremedim acile gittik film çektiler zatüre baslangıcu dedi 3 gün atesi olurmus 3 tane de iğne verdi ve antibiyotik çok korkuyorum atesi çıkıyor evde nasıl yapacağız bilmiyorum yatıl vermediler hasatneye gittiğimde 39 du atesi