MeleKk34 Gribim altı buçuk aylık bebeyımı uc gündür kucağıma almıyorum öpmüyorum çok huysuzlastı emzrşriken maske takıp emzieiyorum emmek istemiyor çok üzülüyorum acaba annem benı neden sevmiyor öpmüyor diye düşünüyormudur öptüğümde hep gülerdi 🥲🥲🥲
Mercan28 MeleKk34 benimde 4 aylık bebeğim var tam grip değilim ama olucam galba bugün hiç öpemedim içim içimi yiyor çok zormuş ya 😔
Tutikoo MeleKk34 bi sayfa var hastalanmayancocuk diye instada dıyorki uc gun emzirme kampı yapın sarımsak yutun siz diyor sureklide emzirin bebegi dıyor hastaysanız ve bebek hastaysa
Edis07 MeleKk34 ayyyy kiyamam yaaaa cok kotu bi durum gercekten. Rabbim hic anne bebegi birbirinden ayri birakmasin. Bende hep dusunurum hasta olursam bebegime yakin dusemezsem naparim diye rabbim cabukcak saglik versin tekrar simikisi sarilin bebeginize
Buglem-inAnnesi Bende şuan grip gibiyim ve sanırım bebeğimde geçti inşallah daha fazla ilerlemeden geçer Rabbim hepimizin yardımcısı olsun ❤️🤲🏻