ozomom ben de tıkananlardanım. 2 ana öğün, 1 ara öğün gibi veriyorum.
Yumurtaya alerjisi var. Ondan dolayı sanki kahvaltılık bir şey bulamıyor gibiyim. Yulaflı muhallebi içine ceviz, pekmez, avakado falan karıştırıyorum, labneyle veriyorum.
Ara öğün meyve rendesi yapıyorum irmikle.
Bir de sebze karışımı yapıyorum öğleden sonra gibi. Çorbaları muhallebi kıvamında koyu koyu yapıyorum. Pirinc atmaya başladım içine bu hafta. Daha sebze tadımları da bitmedi. Bugun kereviz denedik, 3 gün kerevizi tamamlayacagım.
Kıymayı sevdiremedim bir türlü. Kıymayı genelde tükürüyor. Köfte gibi yapıp minik minik vermeye calıstım geçen gün, kustu.
Yani çok hızlı gidemiyorum, tıkanıp kalıyorum sanki 😞
Siz neler veriyorsunuz?