BAB20 Evet maalesefki anlamiyor, çünkü empati duygusu 4 yasinda ancak olusmaya basliyor. Yani annecim bak canim aciyor kolum morariyor demek boş. Benim kizimda asiri derecede ıssırıyordu. Once iki yas sendromu dedik. Ama yok. Öyle böyle degil. Sonra uyku bozuklugu icin bir psikiyatriste gittigimizde bunuda sordum. Bana söyle anlatti, kiziniz bunu bir iletisim sekli olarak görüyor. Bundan kurtulmaninda tek yolu issirdigi an hic tepki vermemek. Uyarmak yok, canik aciyor demek yok. Sessiz kalicaksin. Ve ne icin issirdiysa onu asla yapmayacaksin. Misal o an seninle oyun oynamak istiyor ama sen yemekmi yapiyorsun geldi issirdi. Gormezden gelip yemek yapmaya devam ediceksin. Bakicakki tepki yok, bosa issiriyorum diyip vazgecicek dedi. Issirma davranisi sonucu senden olumlu yada olumsuz bir tepki aldigi icin bunu kullaniyor dedi. Dedigi gibi yaptim. Inanin ucuncu gunun sonund issirmayi birakti.