Anneler bebeğimi memeden kestim 15 gün oluyor
İlk kestiğimde iştahı çok açıktı herşey yiyip içiyordu
Şimdi hiçbirşey yemiyor sabahtan akşama kadar zorla zor ağzına 1-2 lokma sokuyoruz oda çok az geliyor
Siz de böyle bir durum yaşadınız mı yaşadıysanız ne yaptınız benimle de paylaşabilir misiniz lütfen 🙏 ☺️