Mevaaaa nisan ayindan beri kullaniyorum hic buyuk supurge acmadim diyebilirim. V12 alsim ben. Başlik acmistim,buradaki annelerin yorumlari da benim icin cok yardimci oldu. Herseyden once pratik kullanisli. Bataryasi da eko modda 40 45 dk evi supurmeye yeterli bir sure(135 m2). Onun disinda haznesi kucuk ama pratik bosaltma kolayligi var. Saclari tuyleri cok iyi cekiyor. Iri buyuk kirik gibi parcalarda ise almiyor, almamasi da iyi birsey cunku makineyi tikadiginda filtre temizleme uyarisi aliyorsunuz, halbuki filtre temiz. Hemen acip icinde gorebiliyorsunuz. Cok problem degilsi benim icin.
Diger yandan epey efektif kullanilan basliklari var. Parke perde koltuk zert zemin koselerde kullanilabilen basliklar. Bunlar v15 modelinde de var. V12 hafif kol yormuyor, tusa basili tutma derdi yok, bi kucagimda oglumla supurdugum bile oldu cunku kendisi supurge asigi. Eko modu supurme icin yeterli auto ve turbo modlari da daha kirli yuzeyler icin daha guclu cekis ozelligi sagliyor. Modlar yukseldikce batarya suresi kisaliyor haliyle daha fazla guc harcadigi icin. En yuksek modda kullanirsaniz ki hic gerekli degil 3-8 dk arasinda batarya bitme uyarisi veriyor. Ki o guce hic gerek yok. Makine halinin puskullerinde duruyor cunku sac gibi ceebilecegini saniyor gelmeyince durduruyor kendini. Tekrar acma kapama yapinca duzeliyor. Kirli ya da fazla tozlu oldugunu dusundugu noktalarda cekisini arttiriyor sesten anlayabiliyorsunuz. Parke basligindaki lazer isikla tozlari gorebiliyorsunuz ama isterseniz kapali da kullanabilirsiniz. Kadife gibi bir uc oldugu icin hali uzerinde kullansanizda guzel supurmuyor haliyle sadece parke ve sert yuzey icin mantikli. Elzem mi derseniz baslik cok elzem degil eger alt modellere bakarim derseniz bu baslik nerdeyse 1000 tl gibi farklar yaratabiliyor. Diger hali supurme genel basligi parke de de kullanabilirsiniz. Koltuk vs supurmek icinse sert ucgen baslik en bi sevdigim cok cok ince tozu dahi cekiyor♥️
Tum bu ozellikleri karsilayan baska supurgeler var mi bilemiyorum ama robot supurge de kullanmis biri olarak en parasini hakeden urun bence, cok para ama yine olsa yine alirim.