OglumAlp doğumdan sonra işe başlayan her anne aynı duyguları hissediyor emin olun☺️ ben bırakmıştım işi bir süre kızım 2,5 yaşındaydı tekrar geri döndüm 6 ay oldu başlayalı ama ilk zamanlar çok buruktum 2,5 yıl beraber kalabilmemize rağmen. İlk zamanlar anne beni bırakma,ben seni çok özlüyorum,ise gitme anne derdi daha da kahrolurdum ağlayarak bile ise geldigimi bilirim ama zamanla alışıyorsunuz çocukta kabulleniyor şuan daha rahat geliyorum tabi hatta işte dinleniyorum bile diyebilirim ☺️ işten çıkınca tabi ilk isim kızımı almak oluyor 🥰 gün içerisinde 1 saat bile çocukla oynasaniz yetiyor çocuğa aslında işten gelip onunla oyun oynamak hevesle bekliyor şuan. Her ne kadar duygusal olarak zor olsada psikolojik olarakta insana çok iyi geliyor çalışmak ve kızımın ihtiyaçlarini rahatla karsilayabilme duygusu tüm burukluğu alıyor 🌺