Derinbebek yok sadece doktorumuz kaka cıvık demişti deneyelim demişti ama relaktaz kullanıp oğlumu huusızlaştırsığı için ben de öyle bir şey yok dedim çünkü huysuzluk gaz VS. Hiç olmadı, çoğu zaman çocuğunun gerçek doktoru sen oluyorsun tabi enfeksiyon VS kontrolleri de önemli