26 aylik bi kızım var geçen sene 10 defa bogazlardan enfeksiyon geçirdik 20gun önce tekrar oldu antibiyotik kullandık geçti 1 haftadır yine aynı hastaneye götürmek istemedim çünkü sürekli antibiyotik veriliyor ve kullanmak istemiyorum artık bugün bogazlarina bakayım dedim bademciklerim üstünde beyaz beyaz yaralar var daha kış gelmeden bu 2 oldu yine bütün kişiyiz böyle geçecek galiba aynı durumu yaşayan annelerimiz varsa neler yaptınız acaba