Ben de baby Turco kullanıyorum kızıma 5 kg iken 2 numara almıştım. Lastik izi yaptı diye 3 numara aldım o da iz yaptı. Ayrıca 3 numarada da altta çok toplanıyo zıbınını takınca mesela katlanıyo bezi. Ve çocumm rahatsız oluyo. Bu sebeple 2 numaraya geçtim tekrar en azından katlanıyo düzgün duruyo ve tahriş etmiyo. İz olmaması için 4 numaraya mı geçmek lazım napmak lazım bilemiyorum 🙄 o zaman da kocamaaann katlanmış Bi bez takılı olacak 🙄🙄