Esmom Kızlar ek gıda döneminde bebeğinizin en çok sevdiği tarıflerı yazar mısınız ? İlk ben yazayım :) avakado, elma ve yoğurdu blenderdan gecırıyorum çok sevıyor bebeğim 🌸🐣 Şehriye , un ,yumurta ve yoğurtla yaptığım yoğurt çorbasını da sevıyor 🌸🐣
Hkubraaa İçerisinde balkabagi olan pureler çorbalar kızım için lezzetli😃.birde yogurt tabi. Balkabagi +hAvuc bazen lor peyniri de atıyorum.degilse lor yalnız sevmiyor.cok çeşit atmiyorum ki sebzelerin vs asıl lezzetini alsın.