Kızlar bebeğim 37 günlük 5 gündür kaka yapmıyor gazı çıkıyor ama kaka yok, herşeyi denedim 2 cc zeytinyağ verdim popodan masaj, sıcak su torbası, duş hiçbiri fayda etmedi yarın doktora götürücez şuan sadece anne sütü alıyor. Daha önce başına gelen varmı evde ne yaptınız da geçdi? Çok üzülüyorum sıkıntı bi durum vardır diye kendini öyle sıkıyor ki kıp kırmızı oluyor o ağladıkça ben ağlıyorum 😢