Hiç bişey yemıyor içmiyor sadece süte bagımlı yaşıyor sütümde gece yetmıyo aglıyo ben yemek yemekden sürekli nefes alamıyorum artık cocugum bişeyler yesin isteıyırum 13 aylık oldu kesmek isteıyırum sizde dogrumu doktorlar tabi 2 yasına kadr diyolar ama vitaminsiz kaldı hiç bişi yemıyor bende cok bunaldım gögsümde oturuyorz 24 saat kendı halinde oynamıyo hep ben olucam asla tuvalete bile gdiemıyorum ne yapcagımı saşırdım