OzlemAlisa Kizlar 1 bucuk ay oldu dogum yapali. Karnimda ki o kahverengi cizgi nezaman gecer diye bakiyordum geçen hafta karnimin sağ tarafinda bi kararti farkettim. Dokununca yara kabugu gibi elime pütürlü geliyor baya büyük 4 parmak kalinlignda ve uzunluğunda. Spinal sezeryan olmuştum. Neden olmus olabilir varmi basina gelen😔
Medusa OzlemAlisa canım gebelik çizgisini diyorsan kesele o bölgeyi gidiyor kahverengi kısım merak etme ölü deri o. Korkmadan kesele gidiyor bende de aynısı oldu
Ates33 OzlemAlisa Bana doktorum kese yapma dedi 5ay oldu o kararma geçti sayılır soyuluyor kendisi acele etme 🙂
Thesra OzlemAlisa Çizgi zamanla geçicek her banyo da keselerseniz daha çabuk gittiğini görüceksiniz😊diğer kararmalar için de bu geçerli kese iyidir geçirir☺️Ya da bir kereliğine ağda yaptırın hepsi çıkmış olur😌
OzlemAlisa Medusa gebelik cizgisinin gectigini duymuştum evet ama o kararti cok korkuttu beni sanki yara kabugu gibi içerden birseymi diye düşündüm keselemeyi deneyeyim tesekkur ederim ins geçer
Medusa OzlemAlisa evet aynen dediğin gibi yara kabuğuna benziyordu gerçekten elimle biraz ovalayınca çıktığını farkettim, keselediğimde ise tamamen kayboldu
OzlemAlisa Thesra ya hissislik var ya biraz elimi bile değemiyorum agdaya hiccc gelemem 😂 yavas yavas keseyle atlatirim artik tesekkur edrim
Kuzeyyyyyy Merhaba kızlar benimde Doğumla beraber göbek deliğim karardı içi ve etrafı koyu kahve rengi yanı kapkara göbek çizgisi gibi geçecek midir oda yaşayan var mıdır?