Senossss çok zor olduğunun farkındayım, benim de ilk bebeğim ve bu hafta 3 aylık olacak..ilk 40 gün geceleri asla uyumadı sabaha kadar birlikte ayaktaydık, sürekli memede durmak istedi bazen 1.5 saat emdiği oluyordu..her yerim yorgunluktan uyuşuyordu ama sabır diyordum..lütfen direnin, durmak istediği kadar dursun memenizde..o emdikçe sütünüz artacak hiçbir sağım makinesi bebeğinizin emiş gücü kadar süt üretimini uyaramaz..emmek istediği sürece ve sıklıkta emzirin, eğer emmiyorsa sağma makinesiyle sağın..zamanla sütünüz artacak.. bugünler geçecek herşey rayına oturacak..benim bebeğim hala gündüzleri 1-1.5 saatte bir emmek ister ama en azından geceleri 5-6 saat aralıksız uyumaya başladı..beslenmesi de zamanla düzene girecek diye düşünüyorum..siz de sabredin, destek olacak birileri varsa destek için çağırın, evin işini va düşünmeyin bi süre, konforunuzu yastıklarla arttırıp bırakın dilediği kadar memede zaman geçirsin