BurcuKucuk 6.hastalık sanırım. Ateş, iştahsızlık, kimi bebekte ishal görülür. Ateş inatçı olur ve 3 gün sürer. Daha sonrasında 3.günün geçmesi ile birlikte ateş geçer ve döküntü başlar. Bilinen herhangi bir tedavisi yok sadece ateşi düşürmek gerekir.
Glrmila Ayinda kizim gecirdi ben 6. Hastik olduğunu bilmiyordum diş donemi diye düşündüm.atesi vardi kendi yöntemlerimle kontrol altinda tuttum iştahsızlık vardi keyifsizdi 3 gub surdu 4. Gun sabahi vucudunda yuzunfe kırmızılıliklarla uyandik anlam veremedim drmuza götürdüm. Ateslendimi dedi bahsettim 6. Hastalık olduğunu ama iyilesme evresine geçtiğini söyledi ates sonrasi vucud da kırmızı döküntü ler le hastalik bitiyor mus oda 3 gun surdu ve ilacsiz atlattik
Cnspkr Glrmila ateşiniz en fazla kaça çıkmıştı ? kendiliğinden mi geçti kalıcı iz falan oluşmadı demi bebeğinizde
Glrmila Cnspkr 38.8 lere kdr cikti bol bol emzirdim limonlu corap uygulaması yaptim ates dusurucu 1 kere kullandim sadece. Iz falan kalmıyor kendiliginden 3 gun sonunda kayboluyor
Glrmila Cnspkr ateşli olduğu dönemde vardi huzursuzluk 3 gun sonra döküntü ler oluştuğunda keyfi ve iştahı normale dönmüştü.