Engineermomm Denemediğim yol kalmadı kitabını bu süreçte okumanız çocuğunuza karşı nasıl bir yol izlenmeniz gerektiğini şahane şekilde anlatıyor. 2 yaş zaten genel olarak sorunlu bir yaş merkeze kendini koymak, paylaşma da sıkıntı, istekler sonucunda agresif haraketler bunlar dönemsel sorun olmakla birlikte az hasarla nasıl atlatabiliriz bunu anlatıyor tavsiye ederim.