Bu belki çocuğunuzun yaşı ile ilgili bir şeydir ve dönemseldir. Ama mizacı da bu olabilir. Lütfen özellikle mizacı böyleyse çocuğunuzu değiştirmeye, eleştirmeye, girişken bir mizaca evrilsin diye uğraşmaya çalışmayın çünkü bu çocuk için çok kötü bir şey. Olduğu gibi kabul edin eğer kişiliği böyleyse. Herkes girişken olmak zorunda değil, çekingen de olabilir. Çocuğunuzun ezilmesini istemiyorsunuz anlıyorum ama çekingen de olsa siz onu olduğu gibi kabul ederseniz o hiçbir zaman ezilmez inşallah.