Kızlar bebeğim zor uyuyan bir bebek yani beşikte sallıyorum ama biraz direniyor ayağa kalkıyor yatır kaldır yapıyorum sürekli kuran açıyorum biraz sabır işi yarın bakıcım.basliyor ben işe başlıyorum nasıl uyutucak falan diye o kadar çok kafama takıyorum ki çok üzgünüm hem bebeğimi bırakıyorum hem stressliyim 😭 çalışan arkadaslarm zamanla alışıyorsun diyolar buna nasıl alışacak insan bilmiyorum 🥹 sanki bakıcıyla konuşurken bile evlatlık veriyomuşum gibi hissediyorum