Geçmiş olsun ama duruyo olabilir bende hamileyken çok kanamam oldu bi anda ayağa kalktım ve bacaklarımdan yerlere dökülecek kadar kanama oldu hastaneye gittim kese duruyo dedi 1 aya yakında kanama devam etti ama bebeğim sağlıklı bi şekilde doğdu şuan 8 aylık çok şükür 🙏 yani her kanama da düşük olucak diye bişey yok bi doktora görün hemen