Kızlar merhaba ben 4 ay önce sezeryan doğum yaptım 48 gün lohusa kanamam sürdü dolu dolu lohusa kanamam bittikten sonra her 10 günde bir 3 gün süren kanamam var örnek 11 ekimde kanama gördum 14 unde bitti 28 inde tekrar basladı ve bu seferki kanamam acaip bir seydi her yerim battı ben bu şekil kanama görmedim ne kıyafet ne ped yetiştirebildim sorum şu hiç sezeryan sonrası kanamalarınız nasıl oldu benım gibi 10 gunde bir kanama gören varmı ?