ipekkizimmm Selam arkadaslar. benim bebisim 7 ay 23 gunluk. doktor 8. ayda tam kan sayimi yaptirin demisti. gittigimiz hastanede bebek hemsiresi yokmus buyuk bi hastaneye gidin dedi. neyse simdi bu kan sayimi nasil oluyo yaptiranlar bana bilgi verebilir mi? 🥲
ikizerkekannesi ipekkizimmm demir b12 vs onlara bakıyorlar eğer eksiklik varsa ona göre takviye veriyorlar demir depoları fln dolduysa demir ilaçını kesiyorlar
ipekkizimmm ikizerkekannesi tesekkur ederim, randevu buldugum gun 7 ay 28 gunluk olcak sorun olur mu acaba 😓
ikizerkekannesi ipekkizimmm yokk olmaz ben 9-10 ay arası baktırmıştım kan değerlerine 1 yaştan sonra tekrar istemişlerdi 1 yaştan sonrada tiroid değerlerine bakıcaz demişlerdi onuda biraz geç yaptırmıştım