Senem_sygl01 lansinoh pp biberon aldım yenidoğanken hala kullanıyorum memnunum. Ekstra philips avent cam biberon 240 ml olanını aldım büyüyünce cam olanı vericem gayet hafif bi biberon cam ama ağır değil. Yanlışlıkla da yüksekten çantadan düşürdüm hatta ama hiç bişey olmadı