Sssdt Kızlar bebek suyu kullananlar varmı aranızda. Mama ıle beslenıyoruz. Doktor kaynamış su gaz yapar dedı
Oznur_0708 Sssdt ekgıda ile başladık 1 yaşında bıraktık 15 aylık hazır su içiriyorum mamasına değil normal içmesi için alıyodum
Linaamom Sssdt kaynamış su bi aydan sonra fayda etmez bebeğe sudan da vitamin alması lazım kaynayınca bütün vitamini gider suyun. Kaç aylık bebeğinz? Bebek suyu içse daha iyi olur
sibelsss Sssdt 1 yaşına kadar bebek suyu kulandık kaynatma tavsiye edilmiyor şimdi normal şişe suyu veriyorum
Helen4444 Kaynamış su gazmı yapar ? İlk defa duydum. Hepimiz Yani en azından ben içmesi için kaynatıp soğutup öyle veriyorum. Mama içinde kaynatıyorum.
Damlapoyraz Bende baştan beri bebeği mama ile besliyorum sütüm yetersizdi ve tamamen kesildi. Ben ceysu marka bebek suyu kullanıyorum biberonla veriyorum günde yaklaşık 4 defa veriyorum bir sıkıntı yok çok şükür