Deletedmom_39 bende aynı durumdayım çoğunlukla bu zamana kadar her şeyi kendim hallettim ilk 2 ay zor oluyor zaten sonra alışıyor insan. 2. Ay aşısından korkma birşey olacağını sanmıyorum az ateşi çıkabilir ilaç denemeden önce duş aldırabilirsin :) bizde 10 gün sonrası hafif ateslenme olmustu yikadim gecti ilac vermedim. 4. Ay asimizi olduk biz geçenlerde onda kıyameti kopardı. Doktor 4 6 ay aşıları huysuzluk yapar demisti