Mom098 Getir büyükten hipp 1 numara mamayı 133 liraya aldım. Kodum vardı. En uygun orası haberiniz olsun sizde oradan alın
Pol34 Mom098 bazen bebek bezleri de piyasaya göre uygun oluyor bi de indiriminiz varsa daha da düşüyor
Mom098 Pol34 evett ama baby me kullandığım için onu alamıyorum Islak mendil indirime girince kodu yapıştırıyorum 🤭
Pinos06 Bez ve mamayı genelde Getirden alıyorum bende, dediğiniz gibi 250 üzeri 50 falan indirim oluyor hep