Cly01 Kızlar çalışmaya başlıyorum 6 ay kullandım bakıcıya verdim bebeğimi çok üzgünüm yapamazsam geri tekrar ücretsiz kullanmak istiyorum 🥹😭 sonuçta bakıcı yani belki memnun kalmam tekrar ayrılabiliyor muyum 3+1e tabiyim şuan kadromu almama 1 sene var 🥹